dinsdag 4 juni 2013

Hoe hipster zijn we!


Lieve Ron,

Met veel genoegen schrijf ik een stukje voor en over jou. Eerst ben ik eens gaan googelen op jouw naam en afbeeldingen. De foto's die er meteen uitspringen zijn de bloederige foto's van jouw hoofd (waarschijnlijk na een val op de racefiets). Zo ken ik je ook: altijd sportief en in actie.
Toen ik in 1995 mijn werkende leven begon was jij één van mijn collega's. En wat voor een: betrokken, slim, vriendelijk, innovatief en gezellig. Ik heb met ongelofelijk veel plezier met jou samengewerkt en veel van je geleerd. Altijd gericht op de leerling, op inhoud en bezig met vernieuwende concepten. Daar heeft leeftijd niets mee te maken want tot op de dag van vandaag ben je bezig met it-innovatie.
We hebben nog steeds contact met heel af en toe een etentje en regelmatig op de twitters. Hoe hipster zijn we!
Tot tweets, veel liefs @ChristaRomp 

1 opmerking:

  1. Christa, het leren van was wederzijds. Ook van jou veel geleerd!
    tot tweets

    BeantwoordenVerwijderen